KAMPÜS

Otel Yöneticiliği Sertifika Programı

VATEL İstanbul ve Nişantaşı Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi iş birliğiyle.


Otel Yöneticiliği Sertifika Programı

Programın Amacı & Katılımcılara Kazanımları

Programın amacı otellerin temel yönetim dinamiklerini katılımcılara aktarmak, olası sorun ve çözümleri tartışmak, turizm sektöründeki zorlu standartlara uyum sağlayabilecek donanımı sağlamak ve en önemlisi de fark yaratabilmek adına gerekli vizyonu kazandırmaktır. 

Program dahilinde, katılımcılar tüm departmanların yönetimi ve stratejisi konusunda A’dan Z’ye eğitilirken, satış & pazarlama ve fiyatlandırma noktaları özelinde de yetkin hale gelirler. Bu eğitimin sonunda katılımcıların otel yönetiminde doğru soruları sorabilecek ve doğru satış ve operasyon stratejileri belirleyebilecek niteliğe gelmiş olması hedeflenmektedir.

Programın süresi: 40 saat

Program ücreti: 5.500 TL (KDV dahil), (15 Mart’a kadar yapılan kayıtlarda 5,000 TL)

Başlangıç ve bitiş tarihi: 13.04.2019 - 11.05.2019

PROGRAM:

Tarih

Ders

Saat

İçerik

13.04.19

Otel Operasyonu

4

Temel otelcilik kavramları, bölümleri ve bölümlerin görevleri, bölümlerde çalışanlar, pozisyonları ve otelcilik hikayeleri


Odalar Resepsiyon ve Kat hizmetleri

4

Odalar bölümü yani ön büro, kat hizmetleri ve bunlara bağlı alt birimler. Nerede  bulunurlar, ne yaparlar, nasıl yapmalılar?

20.04.19

Yiyecek İçecek Yönetimi

4

Otelcilikte fark yaratmak için en uygun bölüm ama otelcilerin canına okuyan yönetilmesi ve hele de kar ettirililmesi en zor bölüm, inceliklerine bakalım...


Cost Control & Satın Alma Yönetimi

4

Food Cost artık neredeyse Türk oldu, en önemli maliyetlerden birisi adım adım sipariş, satınalma, kabul, depo, depo çıkış, netleme çalışmaları, reçeteler maliyetler ve gelirler

27.04.19

İnsan Kaynakları ve Eğitim 

4

Otelciliğin en yüklü maliyeti. İşten mi çıkartalım, elimizdeki çalışanları “Misafir Deneyimi”ni zenginleştirmede kullanıp,  rekabet gücümüzü mü artıralım? Eğitelim, eğitelim!


Bütçe Analizi

4

Yaptıklarımızın anlamı, bütçeleme, hedefleme, sonuçlar ve bu sonuçların değerlendirilerek operasyonel yol haritasının çıkarılması.

4.05.19

Revenue Management (Gelir Yönetimi)

4

“Çok çalışma akıllı çalış” sözünün otelcilikteki karşılığı Revenue management. Bu terim de Türkçeye böyle girip kaldı. Akıllı bir fiyat politikası için bilinmesi gerekenler. Dağıtım kanalları ve on-line stratejiler..


Satış Pazarlama ve Fiyatlama 

4

Misafir segmentasyonu, her segment ne ister, buna uygun hizmet ve ürünlerin yaratılması ve farklı segmentlere  tanıtılıp satılması. 

11.05.19

Servis Kültürü

4

Kültür, beraber birşeyler yapmaktır. Otelciliğin temel hizmet değerleri, bunların tanımı, anlatılması, tanıtılması ve sistemleştirilmesi. 


Misafir Şikayetleri Yönetimi

4

Kararsız ve negatif üst düzey yönetici ve birimleri nasıl kazanırsınız? Reddi başarıya dönüştürmek; “Hayır”ı önce “Belki” sonra “Evet”e çevirme sanatı

OKUL SORUMLUSU
Okulumuz ile iletişime geçin

Okul Direktörü
Banu KIRMAZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ, Maslak Neotech Kampüsü, Maslak 1453 Yerleşkesi Maslak /Sarıyer
İstanbul - TR

Okulumuz ile iletişime geçin
+90 212 210 1010 +90 532 251 5003
3 ADIMDA

Kendİnİze uygun eğİtİmİ bulun
Sadece birkaç
adımda!

MARCO POLO
Öğrenciler,
kendinizi
dünyaya açın

Daha fazlası
Master deneyimleri
Uluslararası otel yöneticisi

Daha fazlası